Dobrý copywriter vie viac, ako písať

Chcete byť dobrým copywriterom? V tom prípade zabudnite na to, že viete písať. To, sa totiž naučí takmer každý, kto má IQ nad päťdesiat. Aby ste boli naozaj človekom, ktorému budú ľudia ochotní platiť za „pisateľské“ služby, musíte toho zvládnuť omnoho viac. Naučte sa Slovenčinu, buďte originálny a nepreceňujte svoje schopnosti.Mladá žena v hnedom kostýme sa usmieva

Základom je ovládať svoj jazyk

Slovenčina je nepochybne veľmi náročný jazyk. To, že viete rozprávať, ešte neznamená, že viete aj písať. Ak chcete byť dobrým copywriterom, musíte slovenský jazyk vládnuť na jednotku. Ani jednotka s hviezdičkou nie je zlá, no keďže naša rodná reč pozná tisícky výnimiek, drobná chyba, napríklad v zle umiestenej čiarke, sa môže stať každému.

Nie je písanie ako písanie

Pri písaní sa nebojte prejaviť svoju kreativitu. Nepíšete žiadne úradné listy alebo tlačové správy pre ministerstvo vnútra, ale texty, ktoré majú byť príťažlivé a zrozumiteľné pre ľudí – laikov. Samozrejme, to neplatí v prípade, že píšete texty s odbornou tematikou. Istá dávka svojského humoru a štýlu písania nikdy nie je na škodu. Tak sa môžete od ostatných copywriterov odlíšiť najlepšie.

Berte len to, na čo máte

Keď už sme načrtli odborné texty, tak na nich, by ste si mali dať veľký pozor. Nepíšte o niečom, o čom nemáte ani tušenie. Vždy zvážte dopredu, či ste schopní danú problematiku pochopiť. Radšej prísť o pár eur, ako si urobiť zlé meno. Negatívne hodnotenie alebo zlá vizitka, dokáže s vašimi budúcimi zákazkami narobiť ozajstné zázraky a verte, že len v tom najhoršom slova zmysle.Žena sa pozerá do tabletu a telefonuje

Zvládnite základy SEO

SEO copywriting seolight.sk by mal zvládnuť každý, kto sa chce tomuto povolaniu venovať. Nemusíte si robiť žiadne kurzy, snažte sa pochopiť základy. Umiestňovane kľúčových slov, ich množstvo, vkladanie spätných odkazov a tak ďalej, to pochopíte za malú chvíľu. Teda ak budete chcieť.

Back To Top